Плани роботи












































































Освітня програма

Козятинського центру дитячої та юнацької творчості

на 2020-2021навчальний рік


Освітня програма Козятинського центру дитячої та юнацької творчості  – це нормативний документ, який містить характеристику змісту позашкілої освіти, особливості організації освітнього процесу та освітню місію закладу позашкільної освіти.

Освітня програма вибудовується з урахуванням диференціації та індивідуалізації освітнього процесу, демократизації управління, створення умов для творчої діяльності адміністрації та працівників закладу позашкільної освіти, збереження єдиного освітнього простору в регіоні, соціального захисту вихованців, учнів і слухачів, із забезпеченням їх права на доступність і якість позашкільної освіти, створення умов для безперервності освіти.

Освітня програма закладу позашкільної освіти є засобом забезпечення реальних умов для вибору індивідуальної траєкторії розвитку, гарантом досягнення обраних освітніх рівнів, технологічним засобом управління якістю позашкільної освіти.

Освітня програма узгоджена із законами України «Про освіту» та «Про позашкільну освіту», «Про наукову і науково-технічну діяльність», Положенням про позашкільний навчальний заклад, Положенням про порядок організації індивідуальної та групової роботи в позашкільних навчальних закладах, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 11 серпня 2004 р. № 651 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 серпня 2004 р. за № 1036/9635, Типовими навчальними планами для організації освітнього процесу в позашкільних навчальних закладах системи Міністерства освіти і науки України, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 22.07.2008 р. № 676, освітніми запитами дітей та їх батьків.


І. Місія, візія та ключові цінності Козятинського центру дитячої та юнацької творчості 

Місія закладу – сприяння кожному здобувачу освіти в цілісному розвитку та лідерському становленні; служіння людині, громаді, суспільству.

Візія закладу:

Ø     створення сприятливого середовища, інфраструктури та умов для розвитку особистості;

Ø     розвиток науково-педагогічного потенціалу, удосконалення науково- дослідницької, освітньої та інноваційної діяльності;

Ø     сприяння розкриттю лідерських якостей здобувачів освіти шляхом їх участі в самоврядуванні закладу позашкільної освіти;

Ø     створення умов для змістовного дозвілля здобувачів освіти та працівників закладу позашкільної освіти;

Ø     відкритість та забезпечення інформування спільноти;

Ø     служіння громаді.

Ключові цінності: Україна, дитина, громада, професіоналізм, довіра, духовність, лідерство, відповідальність.

ІІ. Мета та завдання освітнього процесу в Козятинському центрі дитячої та юнацької творчості 

Метою освітнього процесу в закладі є розвиток здібностей дітей та молоді у сфері освіти, науки, культури, фізичної культури і спорту, технічної та іншого виду творчості, здобуття ними первинних професійних знань, вмінь і навичок, необхідних для їх соціалізації, подальшої само- та/або професійної реалізації.

Основними завданнями є: виховання громадянина України;

Ø     вільний розвиток особистості та формування її соціально-громадського досвіду;

Ø     виховання у вихованців  поваги до Конституції України, прав і свобод людини та громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії;

Ø     виховання у вихованців  патріотизму, любові до України, поваги до народних звичаїв, традицій, національних цінностей Українського народу, а також інших націй і народів;

Ø     виховання у вихованців  шанобливого ставлення до родини та людей похилого віку;

Ø     створення умов для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку вихованців;

Ø     здобуття вихованцями первинних професійних навичок і вмінь, необхідних для їхньої соціалізації, подальшої самореалізації та/або професійної діяльності;

Ø     формування у вихованці свідомого й відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих, навичок безпечної поведінки;

Ø     задоволення освітньо-культурних потреб вихованців, які не забезпечуються іншими складовими структури освіти;

Ø     задоволення потреб вихованців у професійному самовизначенні і творчій самореалізації;

Ø     пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих і талановитих вихованців;

Ø     вдосконалення фізичного розвитку вихованців, підготовка спортивного резерву для збірних команд України з різних видів спорту;

Ø     організація дозвілля вихованців, пошук його нових форм; профілактика бездоглядності, правопорушень;

Ø     виховання в учасників освітнього процесу свідомого ставлення до власної безпеки та безпеки оточуючих;

Ø     формування здорового способу життя вихованців;

Ø     здійснення інформаційно-методичної та організаційно-масової роботи.

Головні принципи освітнього процесу:

Ø     гуманізація, що визначає пріоритети завдань творчої самореалізації особистості, її виховання, створення умов для вияву обдарованості і талантів здобувачів освіти, формування гуманної особистості;

Ø     єдність загальнолюдських і національних цінностей, що забезпечує у змісті освітнього процесу органічний зв’язок і духовну єдність української національної культури з культурою народів світу; розвиток культури всіх національних меншин, що проживають на території України; сприяє усвідомленню пріоритетності загальнолюдських цінностей над груповими; визначає позашкільну освіту як важливий засіб національного розвитку й гармонізації національних і міжнаціональних відносин в Україні;

Ø     демократизація, що передбачає автономію закладів позашкільної освіти різних типів та форм власності у вирішенні основних питань змісту їх діяльності, розвитку різноманітних форм співробітництва та партнерства всіх учасників освітнього процесу;

Ø     науковість і системність, що полягає в забезпеченні оптимальних умов для інтегруючої функції освітніх процесів в умовах досягнення основної мети позашкільної освіти;

Ø     безперервність, наступність та інтеграція, що забезпечує єдність всіх ланок освіти, об’єднання зусиль закладів позашкільної освіти з іншими закладами та організаціями; цілісність і наступність позашкільної освіти, спрямованої на поглиблення та конкретизацію освітнього процесу; набуття освіти упродовж всього життя, за умови наступності та концентричності;

Ø     багатоукладність і варіативність, що передбачає можливість широкого вибору змісту, форми і засобів позашкільної освіти, альтернативність у задоволенні духовних запитів здобувачів освіти, їх пізнавальних та інтелектуальних можливостей та інтересів, запровадження поліваріантності навчальних програм, поглиблення і розширення їх практичної сприятливості, референції та індивідуалізованого освітнього процесу;

Ø     добровільність і доступність, що передбачає право вибору та доступності в забезпеченні потреб абсолютності у творчій самореалізації, духовному самовдосконаленні, здобутті додаткових знань, умінь та навичок, підготовки до активної професійної та громадської діяльності;

Ø     самостійність і активність особистості, що полягає у забезпеченні психолого-педагогічної атмосфери, яка сприяє виявленню, розвитку і реалізації здобувачами освіти пізнавальної самостійності, творчої активності, прояву обдарованості і таланту;

Ø     практична спрямованість, що передбачає набуття здобувачами освіти певних умінь і навичок, орієнтацію на трудову діяльність у ринкових умовах, їх розширення та розвиток, а також впровадження в життя за умов інтеграції з наукою і виробництвом.

Зміст освітнього процесу ґрунтується на засадах особистісного замовлення дітей і їх батьків. Ці замовлення постійно розвиваються, варіюються, в чому і простежується безперервна динамічність позашкільної освіти, її нестандартність та варіативність. Освітній процес у закладі позашкільної освіти здійснюється за такими 5 напрямами відповідно до Закону України «Про позашкільну освіту».

Ø     художньо-естетичний, який забезпечує розвиток творчих здібностей, обдарувань та здобуття вихованцями практичних навичок, оволодіння знаннями в сфері вітчизняної і світової культури та мистецтва.

Ø     фізкультурно-спортивний, який забезпечує розвиток фізичних здібностей вихованців, необхідні умови для повноцінного оздоровлення, загартування, змістовного відпочинку і дозвілля, набуття навичок здорового способу життя.

Ø     науково-технічний, який забезпечує набуття вихованцями техніко-технологічних умінь та навичок, розширення наукового світогляду, підготовку до активної науково-досдідної  роботи, оволодіння сучасною технікою та технологіями.

Ø     гуманітарний, який забезпечує розвиток здібностей обдарувань, практичних навичок вихованців, оволодіння знаннями з основ наук соціально-гуманітарного циклу.

Ø     соціально-реабілітаціний, який забезпечує соціальне становлення та розвиток інтересів, здібностей, нахилів, потреб у самореалізації вихованців підготовку їх до активної професійної та громадської діяльності, організацію їх змістовного дозвілля та відпочинку.

 ІІІ. Система управління освітнім процесом 

Керівництво закладом здійснює директор.

Колегіальним органом управління є педагогічна рада, повноваження якої визначаються Статутом закладу.

Основні завдання управління освітнім процесом в закладі складаються з наступних компонентів:

кадрове забезпечення освітньої діяльності:

Кадрове забезпечення закладу здійснено у повній відповідності з навчальним робочим планом закладу, спеціалізацією та шестиденним режимом його роботи.

Освітній процес у закладі забезпечують 18 педагогічних працівників. З них 17 основних працівників та 1 сумісник.  Всі вони мають відповідний рівень освіти, володіють фаховою майстерністю.

Заклад укомплектовано педагогічними кадрами у повному обсязі.

 

з/п

Профілі гуртків

Кількість

педагогів

1.

Художньо-естетичний

6

2.

Фізкультурно-спортивний

2

3.

Науково-технічний

4

4.

Соціально-реабілітаціний

5

 

Відомості про молодих фахівців, кількість осіб

Навчальний рік

Кількість

2020-2021

2

 

Із метою підвищення кваліфікації педагогів у закладі діє система курсової перепідготовки при КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти».

навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності;

матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності;

якість проведення навчальних занять;

моніторинг досягнення вихованцями результатів навчання.


Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:

 

Ø оновлення методичної бази освітньої діяльності;

Ø контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок вихованців, розробка рекомендацій щодо їх покращення;

Ø контроль за станом внутрішньої документації (журнали гурткової роботи, плани роботи, журнали з техніки безпеки, виконання планів роботи , поурочне та тематичне планування);

Ø моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу;

Ø створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників.



IV. Навчальний план та обґрунтування його вибору 

При формуванні робочого навчального плану враховано вимоги законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», «Про наукову і науковотехнічну діяльність», Положення про позашкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2001 р. № 433, Положення про порядок організації індивідуальної та групової роботи в позашкільних навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 11 серпня 2004 р. № 651 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 серпня 2004 р. № 1036/9635, Типових навчальних планів для організації освітнього процесу в позашкільних навчальних закладах системи Міністерства освіти і науки України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 22 липня 2008 р. № 676.

        Загальний обсяг навчального навантаження для вихованців   Козятинського центру дитячої та юнацької творчості складає:_196 годин на тиждень.                                                                                                                                       Для здобувачів позашкільної освіти початкового рівня І року навчання – 76 годин/ на тиждень,   ІІ року навчання – 4 години/ на тиждень.                                                                                            

 Для здобувачів позашкільної освіти основного рівня І року навчання –  34 години/ на тиждень,    ІІ року навчання – 50 години/ на тиждень, ІІІ року навчання – 20 годин/ на тиждень.                                                                   

        Для здобувачів позашкільної освіти вищого рівня навчання – 12 години/ на тиждень

 

 

№з/п

Назва гуртка

 

 

 

 

 

 

 

Рівні  навчання

 

початковий

 

основний

 

вищий

 

груп

дітей

годин на тиждень

на тиждень

годин на рік

Рік навчання

груп

дітей

годин на тиждень

на тиждень

годин на рік

Рік навчання

груп

дітей

годин

на тиждень

годин на рік

 

                                        Художньо-естетичний напрям

 

 

1

Барви

1

20

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

20

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

15

6

216

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

12

6

216

2

 

 

 

 

 

2

Сувенір

1

15

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

15

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

12

6

216

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

12

6

216

3

 

 

 

 

 

3

Колектив естрадної пісні

1

15

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

12

6

216

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

12

6

216

3

 

 

 

 

 

4

Хореографічний

1

15

2

72

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

15

2

72

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

12

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

12

4

144

1

 

 

 

 

 

5

Колектив «Подільський квят»

 

 

 

 

 

1

20

6

216

2

 

 

 

 

 

6

Театральний

1

15

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

15

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

15

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

Науково-технічний напрям

 

 

 

 

Науково-технічний напрям

7

Радіо

Електрон

не конструювання

 

 

 

 

 

1

15

6

216

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

10

8

288

3

 

 

 

 

 

8

Оригамі

1

15

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

12

4

144

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

10

6

216

 

9

Паперові фантазії

1

15

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Естетика побуту

 

 

 

 

 

1

15

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

12

6

216

2

 

 

 

 

 

11

Чарівна лоза

 

 

 

 

 

1

15

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

12

6

216

 

Соціально-реабілітаційний напрям

 

12

Пізнайки

1

15

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

15

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

15

6

216

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

15

6

216

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

Казковий дивограй

1

 

20

 

4

 

144

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

20

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

Майстерня декоративної творчості

 

 

 

 

 

1

15

6

216

2

 

 

 

 

 

                                      Гуманітарний напрям

 

 

15

Дивослово

1

15

6

216

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізкультурно-спортивний напрям

 

16

Шахова школа

1

18

6

216

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

15

4

144

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

15

4

144

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

16

4

144

2

 

 

 

 

 

 

Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено в освітніх програмах  гуртків.                                                                      

       Тривалість одного заняття в закладі позашкільної освіти визначається навчальним планом і навчальними програмами з урахуванням психофізіологічного розвитку та допустимого навантаження для різних вікових категорій і становить для вихованців, учнів і слухачів:

·        віком від 4 до 6 років –25-30 хвилин;

·        віком від 6 до 7 років –35 хвилин

·        старшого віку – 45 хвилин.

Перерви між заняттями визначаються режимом щоденної роботи закладу позашкільної освіти та його Статутом 

V. Навчальні програми 

Освітній процес в комунальному закладі «КЦДЮТ» здійснюється відповідно до програм, затверджених Міністерством освіти і науки України та навчальних програм гуртків, погоджених методичною радою міського методичного кабінету управління освіти   та спорту Козятинської міської ради.

Перелік навчальних програм, гуртків, творчих обєднань  

Козятинського центру дитячої та юнацької творчості                                            на 2020/2021 навчальний рік

№ з/п

Назва гуртків, творчих обєднань

Рівень навчання

Назва програми

Тип про

гра

ми

Ким дозволена (затверджена) для використання

Кіль

кість годин за програмою

1

Радіоелек

тронне конструю

вання

 

Основний-        1рік навчання;

2 рік навчання

Навчальна програма з радіоелектронного конструю

вання

Дер

жавна

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України лист № 1/11-17865 від 11.11.2014 р.

 

 

216

288

2

Оригамі

Початковий;

Основний 

2 рік навчання;

Вищий                                   1 рік навчання;

Навчальна програма з позашкільної освіти «Оригамі»

Адап

това

на

Погоджено  методичною радою міського методичного кабінету /протокол  від 10.09.2019 р. №4/

144

 

216

 

216

3

Паперові фантазії

Початковий

Навчальна програма з позашкільної освіти «Паперові фантазії»

Адап

това

на

Погоджено  методичною радою міського методичного кабінету /протокол  від 10.09.2019 р. №4/

144

4

Естетика побуту

Основний

 1 рік навчання;    2 рік навчання

Навчальна програма з позашкільної освіти «Естетика побуту»

Адап

това

на

Погоджено  методичною радою міського методичного кабінету /протокол  від 10.09.2019 р. №4/

 

144

216

5

Чарівна лоза

Основний

1 рік навчання;   2 рік навчання;

Вищий

Навчальна програма з позашкільної освіти «Чарівна лоза»

Адап

това

на

Погоджено  методичною радою міського методичного кабінету /протокол  від 10.09.2019 р. №4/

 

216

216

216

6

Барви

Початковий;

Початковий; Основний

Навчальна програма з позашкільної освіти «Барви»

Адап

това

на

Погоджено  методичною радою міського методичного кабінету /протокол  від 10.09.2019 р. №4/

72

144

216

7

Сувенір

Основний

 1 рік навчання;  2 рік навчання;

 3 рік навчання

Навчальна програма з позашкільної освіти «Сувенір»

Адап

това

на

Погоджено  методичною радою міського методичного кабінету /протокол  від 10.09.2019 р. №4/

 

144

144

216

8

Колектив естрадної пісні

Початковий

 1 рік навчання;   2 рік навчання;

Основний

Навчальна програма основ музичного мистецтва

Дер

жавна

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

(лист від 08.04.2016 р. № 1/11-4657)

 

144

144

216

9

Хореогра

фічний

Початковий

 1 рік навчання; Основний

 1 рік навчання;  2 рік навчання;

 

Навчальна програма з позашкільної освіти «Хореографічний»

Дер

жавна

 «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» 

(лист МОН від 10.01.2019 №1/11-98; витяг з протоколу засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти науково-методичної ради  з питань освіти МОН України від 23.12.2019 № 4)

 

144

 

144

144

10

Колектив «Поділь

ський квят»

Основний

 1 рік навчання; 

Навчальна програма з позашкільної освіти «Подільський квят»

Адап

това

на

Погоджено  методичною радою міського методичного кабінету /протокол  від 10.09.2019 р. №4/

216

11

Театраль

ний

Початковий                   1 рік навчання

Навчальна програма з позашкільної освіти театрального гуртка

Адап

това

на

 

144

 

12

Пізнайки

Початковий

 1 рік навчання

Навчальна програма з позашкільної освіти «Учись учитись»

Навчальна програма з позашкільної освіти «Країна чарівного мистецтва»

Дер

жавна

Збірник навчальних програм з позашкільної освіти соціально-реабілітаційного напряму школи раннього розвитку «Малюк»  «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»  (лист МОН від 30.01.2018 № 1/11-1020)

144

72

7213

Казковий дивограй

Початковий

1 рік навчання;

Навчальна програма з позашкільної освіти «  Вчимося граючись»

Дер

жавна

Збірник навчальних програм з позашкільної освіти соціально-реабілітаційного напряму школи раннього розвитку «Малюк»  «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»  (лист МОН від 30.01.2018 № 1/11-1020)

 

72

14

Майстерня декоративної творчості

Основний

 1 рік навчання;

 2 рік навчання,

Начальна програма з позашкільної освіти  

Адап

това

на

 

 

 

144

216

 

 

15

Дивослово

Початковий

Навчальна програма з позашкільної освіти  «Юні мовознавці»

 

Державна

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

(лист від 19 травня 2010 р. № 1/11-4221)

Рекомендовано вченою радою Інституту екології, економіки та права

(протокол № 6 від 21.01.2010 р.)

 Рекомендовано науково-методичною радою Українського державного центру «Мала академія наук України» (протокол №1 від 18.01.2010 р.)

 

216

16

Шахова школа

Початковий

1 рік навчання

2 рік навчання

 

Основний

1 рік навчання

Шахи

Навчальна програма для закладів позашіль

ної освіти, загально

освітніх навчаль

них закладів і палаців культури та

творчості

Дер

жавна

 

Програма обговорена та ухвалена

Міністерством освіти і науки України, Федерацією шахів України

/лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 19.07.2010 №1.4/18-Г-609/

 

144

144

 

 

216

 

VІ. Методичне забезпечення освітньої п 

Методична робота в Центрі – це спеціальний комплекс практичних заходів, які ґрунтуються на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду і спрямовані на всебічне підвищення компетентності і професійної майстерності кожного педагогічного працівника. Цей комплекс орієнтований  перш за все на підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу, а в кінцевому результаті – на підвищення якості й ефективності освітнього процесу.

Методична робота у Центрі спрямована на розв’язання методичної проблеми:

«Підвищення якості заняття гуртка шляхом новаторства, творчого пошуку і практичної спрямованості навчання».

Заступником директора з навчально вижовної роботи  сплановано та спільно з методистом закладу організовано роботу методичної ради.

У Центрі працює методичне об’єднання керівників гуртків.

Визначено терміни проведення методичних нарад, на яких  опрацьовуються актуальні питання з методики викладання та виховання.

У визначені терміни адміністрацією закладу забезпечується організація та проведення: тижня відкритих дверей педагогів-майстрів; творчих галерей; виставок; творчих майстерень педагогів; педагогічних консультацій.

Адміністрацією закладу вивчаються та узагальнюються матеріали з досвіду  роботи керівників творчих об’єднань.

Значна увага приділяється роботі з обдарованими дітьми. Вона спрямована на досягнення високих результатів. Із метою виявлення обдарованих дітей проводяться конкурси, виставки, змагання,   створений банк даних  творчих вихованців, ведеться моніторинг участі вихованців у масових заходах в позашкіллі.

Із метою впровадження передового педагогічного досвіду, сучасних рекомендацій і досягнень педагогічної науки, удосконалення структури та методики проведення окремого напряму занять та інших виховних заходів в закладі проводяться: міський етап обласного конкурсу на кращу методичну розробку.

Організація методичної роботи у закладі позитивно сприяє підвищенню майстерності педагогів та популяризації педагогічних здобутків; впровадженню в практику роботи нових ефективних методів з даного напрямку; розвитку творчого потенціалу колективу.

Необхідною умовою формування педагогічного професіоналізму педагогічного працівника є систематичне підвищення своєї професійної майстерності та науково-методична діяльність.

        

VІI. Організація освітнього процесу в закладі позашкільної освіти

 

Освітній процес у закладі здійснюється диференційовано (відповідно до віку, індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей, стану

здоров’я) з використанням різних організаційних форм роботи: гурткова робота, індивідуальні заняття, вікторини, змагання, конкурси, виставки,   екскурсії, практична робота у  творчих майстернях, а також з використанням інших форм роботи.

Заняття проводяться у формі індивідуальних і групових занять.

Вибір форм і методів навчання працівники закладу визначають самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених в освітніх (навчальних) програмах.

Контроль і оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти здійснюються на суб’єкт-суб’єктних засадах, що передбачає систематичне відстеження їхнього індивідуального розвитку в освітньому процесі. 

 

                            VIІI. Корекційно-розвитковий складник

                           (для осіб з особливими освітніми потребами)

 

Корекційно-розвитковий складник для осіб з особливими освітніми потребами наводиться, якщо навчальна програма передбачає участь осіб з особливими освітніми потребами у її засвоєнні та створенні спеціальних умов для них.

Корекційно-розвитковий складник визначають керівники гуртків з урахуванням особливостей вихованців з особливими освітніми потребами:

наявність чи відсутність обмежень для здобувачів освіти з особливими

освітніми потребами; необхідність специфічного обладнання (за необхідності) та його перелік; перелік спеціальних завдань для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами (за необхідності).

 

IХ.  Очікувані результати реалізації освітньої програми

 

Як результат реалізації освітньої програми є сформованість у вихованців і слухачів пізнавальної, практичної, творчої і соціальної компетентностей.

Пізнавальні компетентності передбачають оволодіння поняттями та знаннями з різних галузей знань; основ характеристики явищ і процесів суспільного життя; набуття знань морально-психологічних якостей, способів організації змістовного дозвілля.

Практичні компетентності передбачають формування різноманітних техніко-технологічних вмінь і навичок, здатності реалізовувати і захищати свої права, орієнтуватися у соціальних відносинах, встановлювати зв’язки між подіями і явищами, формулювати, висловлювати та доводити власну думку, позицію.

Творчі компетентності передбачають набуття досвіду власної творчої діяльності з різних галузей знань, розв’язання творчих завдань, здатності проявляти творчу ініціативу; розвиток дослідницьких здібностей, системного, просторового і логічного мислення, уяви, фантазії; потреби у творчій самореалізації та духовному вдосконаленні. 

Соціальні компетентності орієнтовані на досягнення високого рівня освіченості і вихованості; емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток; формування позитивних особистісних якостей (самостійність, наполегливість, працелюбство та ін.), ціннісного ставлення до себе та інших, вміння працювати в колективі. Розвиток здатності до професійного самовизначення. Творчого становлення. Формування громадянського поведінки, патріотизму, любові до України.

 

                                                                      

 

 

 

 

 

 


ПЛАН
методичної роботи
Козятинського центру дитячої та юнацької творчості
на 2019-2020 навчальний рік
з/п
Зміст  діяльності
Термін виконання
Відповідальний
Відмітка про виконання
Примітка
1
Проведення підготовки до нового 2019-2020 навчального року: опрацювання періодики, інструктивно-методичних матеріалів.
Серпень
Ткачук О.В.


2
Створення і постійне поповнення банку даних методичної, навчальної і нормативно-правової документації в електронному вигляді.
Постійно
Ткачук О.В.


3
Здійснення експертизи програмного забезпечення роботи гуртків ЦДЮТ
До  10.09.19
Ткачук О.В.


4
Розробка (адаптація) програм роботи гуртків ЦДЮТ відповідно до вимог Типового навчального плану МОН України.
Здати на затвердження програми гурткової роботи до міського методичного кабінету
До  01.10.19
Керівники гуртків
Мельник О.О.
Ткачук О.В.


5
Консультування педагогів з питань організації навчально-виховного процесу: програмування, вимоги до ведення журналів гурткової роботи, конспектування занять, методика проведення гурткових занять, нестандартні форми гурткових занять.
Протягом року
Ткачук О.В.


6
Скласти і затвердити розклад занять.
До 15вересня
До  05 січня
Ткачук О.В.


7
Перевірити і погодити плани освітньої роботи.
До 15 вересня
Мельник О. О.


8
Вести систематичну роботу по збереженню учнівського контингенту.
Протягом року
Адміністрація, керівники гуртків


9
Оновити інформаційно-методичний куточок.
Вересень
Ткачук О.В.


10
Продовжити роботу педагогічного колективу ЦДЮТ з підвищення педагогічної майстерності при  ВАНО.
Згідно графіка
Мельник О. О.  Ткачук О.В.


11
Скласти графік відвідання керівниками гуртків обласних курсів підвищення кваліфікації та постійно діючих семінарів на 2020 рік, згідно планів роботи обласних заходів.
Вересень
Ткачук О.В.


12
Складання плану роботи методичного об’єднання керівників гуртків
До  25.09.19
Голова методичного об’єднання


13
Видання наказу про організацію методичної роботи в закладі.
До 15.09.19
Мельник О. О.


14
Формування списків педагогів на чергову атестацію
Вересень
Мельник О. О. Ткачук О.В.


15
Видання наказу про атестацію педагогів.
До 20.09
Мельник О. О.


16
Відвідування гурткових занять з метою аналізу та надання методичної допомоги.
Згідно   розкладу
Ткачук О.В.
Мельник О.О.


17
Співбесіди з педагогами щодо корекції вибору індивідуальної методичної теми. Надання індивідуальних методичних консультацій щодо організації дієвої  самоосвітньої роботи педагогів із визначеної теми
Протягом року
Ткачук О.В.


18
Проведення роботи над втіленням поетапного плану роботи над науково-методичною темою ЦДЮТ
Протягом  року
Мельник О. О.
Ткачук О.В.


19
Скласти графік проведення відкритих занять керівниками гуртків.
Вересень
Ткачук О.В.


21
Продовжити розробку методичних матеріалів на допомогу педагогам позашкільної освіти
Протягом  року
Методична рада


22
Забезпечити систематичне ознайомлення педпрацівників ЦДЮТ з листами, змінами й доповненнями до діючих документів, методичними рекомендаціями з питань позашкільної роботи отриманих з МОНУ, обласного та районного управлінь освіти, вивчення та виконання їх вимог.
Протягом року
Мельник О. О. Ткачук О.В.


23
Продовжити складання єдиного реєстру досягнень гуртківців ЦДЮТ.
Постійно
Ткачук О.В.


24
Узагальнити досвід роботи керівників гуртків.
Протягом   року
Ткачук О.В.

25
Проведення засідань методичної ради ЦДЮТ
Протягом  року
Мельник О.О.


26
Проведення методичних оперативок
Протягом  року
Ткачук О.В.


27
Вивчення системи роботи керівників гуртків Іванцової А.П., Войцехівської Н.М., звукорежисера Турчинського М.О.
Листопад -березень
Мельник О. О. Ткачук О.В.


28
Надання методичної допомоги в організації гурткової роботи на період літніх канікул (при оздоровчих таборах та таборах відпочинку)
Травень, червень
Ткачук О.В.


29
Організація роботи над підвищенням рівня самоосвіти керівника гуртка через роботу над власною науково-методичною проблемою
Постійно
Керівники гуртків


30
Обласний конкурс на кращу методичну розробку з науково - технічної творчості
Березень
Ткачук О.В.

31
Координація роботи міської організації Союзу активної молоді
Постійно
Ткачук О.В.

32
Організація роботи «Школи лідерів» для учнів навчальних закладів міста
Згідно програми
Ткачук О.В.




ПЛАН
роботи методичної ради
Козятинського центру дитячої та юнацької творчості
на 2019-2020 навчальний рік


№п/п
Зміст роботи
Відповідальний
Відмітка про виконання
Термін виконання
Примітка

Засідання методичної ради




1.
1. Про план роботи методичної ради на 2019 – 2020 навчальний рік.
О.О. Мельник

серпень

2. Про розподіл обов’язків між членами методичної ради.
О.О. Мельник

3. Про роботу методичного об’єднання керівників гуртків.
І.М. Лукашук

4. Розгляд нових навчальних програм, посібників, рекомендацій Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій щодо особливостей організацій навчально-виховного процесу в позашкіллі, новинок в педагогічній пресі.
О.В. Ткачук

5. Про організацію роботи колективу над науково-методичною проблемою та затвердження плану роботи над єдиною науково – методичною проблемою: «Підвищення якості заняття гуртка шляхом новаторства, творчого пошуку і практичної спрямованості навчання» .
О.В. Ткачук

2.
1. Про хід атестації педагогічних працівників закладу.
О.В. Ткачук

  листопад

1.  Про стан відвідування гуртків, наповнюваність груп.
О.О. Мельник

2. Висвітлення інформації на сторінці Фейсбук
О.В. Ткачук

3. Про виконання рішень попереднього засідання методичної ради
Мельник О.О.

3.
1. Про результативність участі учнівської молоді в масових заходах, конкурсах різних рівнів за І семестр 2019-2020 навчального року.
О.О. Мельник
О.В. Ткачук


лютий

2. Про самоосвіту педагогічних працівників (в т.ч. про стан курсової підготовки педпрацівників закладу в 2019 році).
О.В. Ткачук

4. Про виконання рішень попереднього засідання методичної ради
О.О. Мельник

4.
1. Про методичну роботу взакладі за 2019-2020 навчальний рік
О.О. Мельник

травень

2. Про роботу педагогічного колективу над науково-методичною проблемою закладу в 2019-2020 навчальному році.
О.В. Ткачук

3. Про результати атестації педагогічних працівників в 2019-2020 навчальному році.
О.О. Мельник

4. Про роботу методичного об’єднання керівників гуртків  щодо вдосконалення педагогічної майстерності та фахового рівня педагогів.
І.М. Лукашук

5. Про роботу методичної ради в 2019-2020 навчальному році.
О.О. Мельник

6. Про складання річного плану роботи закладу та планування методичної роботи на 2020-2021 навчальний рік.
О.В. Ткачук

7. Про виконання рішень попереднього засідання методичної ради
О.О. Мельник


ПЛАН
                              роботи методичного об’єднання керівників гуртків
                           Козятинського центру дитячої та юнацької творчості
                                                 на 2019-2020 навчальний рік
№ з/п
Порядок денний засідання
Дата засідання
Відповідальний
Засідання № 1
1


2
Аналіз роботи за 2018/2019
навчальний рік та перспективи
роботи на 2019/2020 навчальний рік.
Нормативно-правове та
інструктивно-методичне
забезпечення організації освітнього процесу
на 2019-2020 н.р.
22.09.2019
Протокол №1
Лукашук І.М.


Ткачук О.В.
Засідання № 2
1

2


3
Творчість педагога – шлях сучасного
керівника гуртка.
Підготовка до участі
в обласних виставках «Український сувенір», «Новорічна композиція».
Про хід атестації в ЦДЮТ
18.12. 2019
Протокол №2
Лукашук І.М.

Ткачук О.В.


Мельник О.О.

Засідання № 3

1



2


3
Розвиток творчих здібностей
вихованців у процесі використання
інноваційних технологій на заняттях
гуртка.
Формування у вихованців
естетичного смаку і творчої
активності під час занять гуртків.
Презентація досвіду з
використанням мультимедійних
засобів.
26.02.2020
Протокол № 3
Ткачук О.В.



Гуменюк С.О.


Іванцова А.П.
Войцехівська Н.М.
Турчинський М.О.

Засідання № 4

1




2
Про стан відвідування гуртків.
Наповнюваність груп. Формування
національно свідомої, духовно
багатої особистості на заняттях
гуртка
Про підсумки роботи над науково-
методичною проблемою.

Ткачук О.В.




Ткачук О.В.





😊

Немає коментарів:

Дописати коментар